က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Thursday, November 12, 2015

ေန႔စဥ္ရက္ဆက္ ပင္ပန္းမႈေတြ သက္သာေစမယ့္ နည္းလမ္း (၇) သြယ္




လူဆိုတာ ကိုယ္ခံစား တဲ့ အေပၚ မူတည္ၿပီး အိုမင္း လာတာပါ။ စိတ္ႏုေလ ကိုယ္ ႏုေလပါ။ ဒါေပမယ့္ ေန႔စဥ္ ရက္ဆက္ ပင္ပန္း ဆင္းရဲေန ရတယ္ဆိုတာဟာ သင္ အသက္ႀကီး လာတာကို ျပတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ ေမာပန္းမႈ တို႔ေၾကာင့္ပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္ ကေတာ့ စိတ္ဖိစီး မႈေတြ ကိုပါ။ ဒီလို ေန႔စဥ္ ရက္ဆက္ ပင္ပန္း မႈေတြကို ဖယ္ရွားၿပီး သင့္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ aတြကို ျပန္လည္ ျမွင့္တင္ႏိုင္မယ့္ ရိုးရွင္းတဲ့ အခ်က္ေတြ ရွိပါတယ္။ အဲဒါေတြကေတာ့ -

၁။ မၾကာမၾကာ အစာ နည္းနည္းခ်င္း စားေပးပါ

မၾကာမၾကာ အစာစားျခင္းက ပင္ပန္းမႈေတြကို ေျပေပ်ာက္ေစပါတယ္။ ဒါဟာ အရိုးရွင္းဆံုး နည္းလမ္းပါ။ ကယ္လိုရီ နည္းတဲ့ Snack ေတြကို ၃ နာရီျခား တစ္ခါ စားသံုးျခင္းဟာ အစားအေသာက္ မ်ားမ်ားကို တစ္ႀကိမ္တည္းစားျခင္းထက္ ပင္ပန္းမႈေတြကို သက္သာေစႏိုင္ပါတယ္။

၂။ လႈပ္ရွားမႈ ျပဳေပးပါ

တစ္ေနကုန္ အလုပ္လုပ္ေနရလို႔ ပင္ပန္းေနေပမယ့္လည္း ပံုမွန္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေပးျခင္းဟာလည္း သင့္ရဲ႕ စြမ္းအင္ ပမာဏ ကို ျမင့္တက္လာေစႏိုင္ပါတယ္။ သင့္ကိုလည္း ပင္ပန္းတာေတြ သက္သာသြားသလို ခံစားရေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တစ္ေန႔ကို အနည္းဆံုး ၁၅ မိနစ္ခန္႔ေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

၃။ ေရေသာက္ေပးပါ

အရိုးရွင္းဆံုး ေျပာရရင္ ပင္ပန္းတယ္ ၊ ေမာပန္းတယ္ဆိုတာ ေရဓါတ္ခမ္းေျခာက္လာလို႔ပါ။ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ၿပီးတဲ့အခါ ေရတစ္ခြက္ေလာက္ေသာက္ေပးလိုက္ျခင္းနဲ႔ ပင္ပန္းမႈေတြ သက္သာသြားပါလိမ့္မယ္။

၄။ ေစာေစာ အိပ္ၿပီး ေစာေစာထပါ

အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းဟာ ေနာက္ေန႔ တစ္ေန႔လံုး ပင္ပန္းေနျခင္း ကို ဦးတည္ေနပါတယ္။ အိပ္တာမ်ားသြားရင္လည္း ေခါင္းကိုပါတယ္။ အေျဖကေတာ့ ေစာေစာအိပ္ယာ၀င္ကာ အိပ္ေရး၀၀ အိပ္ၿပီး ေစာေစာ အိပ္ယာထဖို႔ပါပဲ။

၅။ ကဖိန္း မွီ၀ဲျခင္းကို ျဖတ္ေတာက္လိုက္ပါ

စိတ္ပညာ ကၽြမ္းက်င္သူေတြရဲ႕ သီအိုရီ အသံုးျပဳ ေလ့လာမႈ မ်ားစြာက ေျပာျပခဲ့တာကေတာ့ ပင္ပန္းေနတတ္တဲ့ သူေတြဟာ ကဖိန္း မွီ၀ဲမႈ ကို ျဖတ္ေတာက္သင့္တယ္ဆိုတာပါပဲ။ ကဖိန္း မွီ၀ဲမႈ ကို တစ္လ ေလာက္ျဖတ္ေတာက္ လိုက္ရင္ သိသိသာသာ ပင္ပန္းမႈ ေတြ ေလ်ာ့နည္းလာမွာပါ။

၆။ ယမကာ ေသာက္သံုးမႈကို ဆင္ျခင္ပါ

ညေနခင္းတိုင္း ယမကာ (သို႔) အရက္ တစ္ခြက္ေလာက္ေသာက္လိုက္ရမွ ေနသာ ထိုင္သာ ရွိသြားတဲ့သူေတြဟာ အိပ္ခါနီးအထိ ယမကာ ေသာက္တတ္ၾကပါတယ္။ ယမကာ ေသာက္ၿပီး အိပ္ယာ၀င္တာဟာလည္း အိပ္ေရး၀ တယ္လို႔ ထင္ေနတတ္ၾကပါတယ္။ အမွန္က ယမကာ ေသာက္ၿပီး အိပ္စက္တဲ့အခါ ဘယ္ေလာက္ပဲ ၾကာေအာင္ အိပ္အိပ္ ၊ အိပ္ေရး မ၀ႏိုင္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အိပ္ယာ၀င္ခ်ိန္နဲ႔ အနည္းဆံုး ၃ နာရီေလာက္ျခားၿပီးသာ ယမကာ ေသာက္သင့္ပါတယ္။

၇။ စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို အာရံုလႊဲေျပာင္းလိုက္ပါ

စိတ္ဖိစီးမႈေတြဟာ စြမ္းအင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ျဖဳန္းတီးလိုက္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စိတ္ဖိစီးမႈ ေပ်ာက္ကင္းေစမယ့္ အရာေတြကို ရွာေဖြပါ။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေရကူးပါ။ အားကစားခန္းမ ကို သြားလိုက္ပါ။ သင့္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈဟာ သင့္ရဲ႕ စြမ္းအင္ ပမာဏ ကို ျမွင့္တင္ေပးႏိုင္မွာပါ။

Ref : MensXP

Original link - http://health.thithtoolwin.com/2015/11/blog-post_12.html

ဒီပို႔စ္ေလးကို ႏွစ္သက္တယ္ဆိုရင္
လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment