က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Wednesday, April 6, 2016

ၾကာရွည္ထိုင္ၿပီး အလုပ္လုပ္ရသူေတြ အတြက္ ေယာဂေလ့က်င့္ခန္း



တစ္ေနကုန္ေအာင္ စားပြဲမွာ ထုိင္ၿပီး ကြန္ျပဴတာေရွ႕မွာ အလုပ္ လုပ္ရလို႔ ခါးေအာက္ ပိုင္းေတြ နာက်င္ ကိုက္ခဲတာ၊ လည္ပင္းေတြ ေတာင့္တင္းတာ၊ ေက်ာရိုးမႀကီး တစ္ေလွ်ာက္ အင္အား ခ်ိနဲ႔တာ၊ ဒူးနာ ခါးနာနဲ႔ ေပါင္နဲ႔ တင္ပါး ေ၀ဒနာေတြ ႀကံဳေတြ႔ ရေလ့ရွိ ပါတယ္။

အခ်ိန္အနည္းငယ္ ယူၿပီး အေညာင္း ဆန္႔တာ၊ အေၾကာ အခ်ဥ္ေတြ ေျဖေလွ်ာ့ျခင္းျဖင့္ တစ္ေန႔တာလံုး အလုပ္ခ်ိန္ေတြ အတြက္ သက္ေတာင့္သက္သာ ရွိေအာင္ ေနထိုင္ႏိုင္ပါတယ္။

လည္ပင္းနဲ႔ ပခံုးေတြ ေတာင့္တင္းမႈေတြအတြက္ ေအာက္ပါ နည္းလမ္းေလးေတြကိို ေဖာ္ျပေပး လိုက္ပါတယ္။


လည္ပင္း ေလ့က်င့္ခန္း

ေမးေစ့ကေန ရင္ဘတ္ဘက္ကို ေခါင္းကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ႏွိမ့္ခ်ၿပီး နားရြက္နဲ႔ ပခံုးထိတဲ့ အခ်ိန္မွာ ခနနားၿပီး ဘယ္ညာ တစ္လွည္႔စီ ျပဳလုပ္ပါ။ ဒီေလ့က်င့္ ခန္းက ေသြးလည္ပတ္မႈ ေကာင္းမြန္ ေစတာေၾကာင့္ သက္ေတာင့္ သက္သာ ရွိေစမွာပါ။


ပခံုးေလ့က်င့္ခန္း

ပခံုးကို အေပၚေအာက္ ျမန္ျမန္ ဆန္ဆန္ လႈပ္ၿပီး ေလ့က်င့္ ေပးႏိုင္ ပါတယ္။ ကိုယ္အလုပ္ လုပ္ရာ စားပြဲေဘးမွာ မတ္တပ္ ရပ္ၿပီး ေျခေထာက္ နွစ္ဖက္ကို ေဘးသို႔ ခြဲထားၿပီး လက္ႏွစ္ဖက္ကို ေနာက္ျပန္ လွန္ၿပီး ကိုင္ကာ ခါးကိုင္းျခင္း ျဖင့္လည္း အေၾကာမ်ား ေျဖေလွ်ာ့ နိုင္ပါတယ္။ ၁၀ ႀကိမ္တိတိ အသက္ရႈသြင္း ရႈထုတ္ လုုပ္ႏိုင္ ပါတယ္။


ေပါင္ေလ့က်င့္ခန္း

အခ်ိန္ အၾကာႀကီး ထိုင္ၿပီး အလုပ္ လုပ္ရတဲ့ အခါ ေပါင္ၾကြက္သားေတြ အေညာင္း ထိုင္ၿပီး ခါးနာ တာေတြ ျဖစ္တတ္ ပါတယ္။ ေက်ာခ် လွဲအိပ္ၿပီး ေျခေထာက္ ဆန္႔ထား ရမွ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ဒူးကို ရင္ဘတ္ ဘက္ထိေအာင္ ေကြးၿပီး အသက္ ရႈသြင္း ရႈထုတ္ ၁၀ ႀကိမ္ ျပဳလုပ္ႏိုင္ ပါတယ္။

Ref : Helloglow

Originally published at - http://health.thithtoolwin.com/2016/04/blog-post_79.html


No comments:

Post a Comment