က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Wednesday, November 18, 2015

အေအးမိဖ်ားနာျခင္း ဗိုင္းရပ္စ္တို႔ကို ကာကြယ္ႏိုင္ေစၿပီး ခုခံအား စနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေစမယ့္ အစားအစာ မ်ား




ေအးစိမ့္တဲ့ ရာသီဥတု ကို ေရာက္လာရင္ လူတိုင္းလို အေအးမိျခင္း ၊ တုပ္ေကြး မိျခင္း စတဲ့ ဖ်ားနာမႈေတြ ျဖစ္ေပၚ လာပါတယ္။ ေခ်ာင္းဆိုးျခင္း ၊ ႏွာေခ်ျခင္းေတြ အျဖစ္မ်ား လာပါတယ္။ ဒါဟာ ရာသီဥတု မွာ ပါလာတဲ့ တုပ္ေကြး လို ဗိုင္းရပ္စ္ aတြေၾကာင့္ပါ။ မႏွစ္က တုန္းက ၿဗိတိန္ လူမ်ိဳး ၈၁ ရာခိုင္ႏႈန္းဟာ အေအးမိျခင္းကို ခံစားခဲ့ ရပါတယ္။

ဒီလို အေအးမိ ဖ်ားနာျခင္း ၊ ေခ်ာင္းဆိုးျခင္းတို႔ကို ေရွာင္လႊဲဖို႔ ဆိုတာမျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ ဒီဗိုင္းရပ္စ္ေတြက လူတိုင္းကို အလြယ္တကူ ကပ္တြယ္ လာႏိုင္ပါတယ္။ အေကာင္းဆံုး ေျဖရွင္းရမယ့္ နည္းလမ္းကေတာ့ ခုခံအား ေကာင္းေနေအာင္ ျပဳမူေနထိုင္ဖို႔ပါ။ ဒါမွသာ ဗိုင္းရပ္စ္ေတြ အလြယ္တကူ မ၀င္ေရာက္ႏိုင္ပဲ အေအးမိ ၊ ဖ်ားနာ ၊ တုပ္ေကြး ၊ ေခ်ာင္းဆိုးစတဲ့ ေရာဂါေတြကေန ကာကြယ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ခုခံအား စနစ္ ေကာင္းမြန္ေနဖို႔ အတြက္ စားသံုးေပး သင့္တဲ့ အစားအစာေတြ ရွိပါတယ္။ အဲဒါေတြကေတာ့ -



၁။ ၾကက္ဥ

ၾကက္ဥမွာ ခုခံအားစနစ္ကို အေထာက္အပံ့ ေပးႏိုင္တဲ့ Selenium ၾကြယ္၀စြာ ပါ၀င္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ၾကက္ဥ စားျခင္းဟာ ခုခံအားစနစ္ကို ေကာင္းမြန္လာေစပါတယ္။

၂။ တရုတ္ ဆီးသီးေျခာက္

လိေမၼာ္ေရာင္ရွိၿပီး မက္မြန္သီးနဲ႔ ဆင္တူတဲ့ တရုတ္ဆီးသီးေျခာက္ေတြဟာ ခုခံအားစနစ္အတြက္ လိုအပ္တဲ့ သံဓါတ္ကို ျပည့္၀စြာေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္။ ခုခံအားစနစ္ေကာင္းမြန္ေနဖို႔အတြက္ သံဓါတ္ဟာလည္း အေရးႀကီးပါတယ္။

၃။ ဟင္းႏုႏြယ္ ၊ ကိုက္လန္ နဲ႔ အစိမ္းရင့္ေရာင္ အရြက္မ်ား

ဟင္းႏုႏြယ္ ၊ ကိုက္လန္ နဲ႔ အစိမ္းရင့္ေရာင္ ရွိတဲ့ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြဟာ ဗီတာမင္ စီ ၾကြယ္၀စြာ ပါ၀င္ေနတဲ့အတြက္ ခုခံအားစနစ္ကုိ ေကာင္းမြန္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ခုခံအား စနစ္ ေကာင္းမြန္ေနဖို႔အတြက္ အစားအစာ တစ္ခုထဲပဲ စားသံုးေနလို႔ မရႏိုင္ပါဘူး။ ဗီတာမင္ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ျပည့္၀စြာ ရရွိေနေစဖို႔ အစားအစာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို သင့္တင့္ မွ်တစြာ စားသံုးေပးသင့္ပါတယ္။

၄။ အသား နဲ႔ အခြံပါ ငါးမ်ား

အသား နဲ႔ ငါးေတြဟာ သတၱဳ ဓါတ္ၾကြယ္၀စြာ ပါ၀င္ေနတာေၾကာင့္ ခုခံအား စနစ္ကို သာမန္အေနအထား မ်ိဳးမွာ ထိန္းသိမ္းထားေပးႏိုင္ပါတယ္။ အနီေရာင္ရင့္ရင့္ အသားေတြကိုေတာ့ ေရွာင္ၾကဥ္သင့္ပါတယ္။ ထို အနီေရာင္ရင့္ရင့္ အသားေတြဟာ ခုခံအား စနစ္အတြက္ အေထာက္အပံ့မေပးႏိုင္တဲ့အျပင္ ကင္ဆာေရာဂါ လည္း ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

၅။ အာလူးနဲ႔ သခြားေမႊး

အာလူးနဲ႔ သခြားေမႊးတို႔ဟာ ဗီတာမင္ ေအ ပါ၀င္တဲ့အတြက္ ခုခံအားစနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေအာင္ ထိန္းသိမ္းေပးဖို႔ ကူညီေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အာလူးနဲ႔ သခြားေမႊး တို႔ဟာ ႏွာေခါင္းနဲ႔ ဆိုင္တဲ့ ေရာဂါေတြ ကိုလည္း သက္သာေစၿပီး ႏွာေခ်ျခင္းအတြက္ အထူးေကာင္းမြန္ပါတယ္။

Ref : Mirror

Original link - http://health.thithtoolwin.com/2015/11/blog-post_77.html

ဒီပို႔စ္ေလးကို သေဘာက်ရင္
လုပ္ေပးခဲ့ေနာ္။

No comments:

Post a Comment