က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Monday, April 3, 2017

ပဲတီစိမ္း စားသူမ်ား ဆီးခ်ိဳ အႏၲရာယ္ ေလ်ာ့က်ႏုိင္




အမ်ိဳးအစား-၂ ဆီးခ်ိဳ ေရာဂါသည္ ကမၻာ တစ္၀န္း ႀကံဳေတြ႔ ေနရသည့္ က်န္းမာေရး ျပႆနာ တစ္ခု ျဖစ္ၿပီး ပဲတီစိမ္း ပမာဏ ျမင့္မားစြာ စားသံုး ျခင္းေၾကာင့္ ဆီးခ်ိဳေရာဂါ ျဖစ္ပြားႏုိင္သည့္ အႏၲရာယ္မ်ား ကို သိသိ သာသာ ေလ်ာ့က် ေစႏုိင္ေၾကာင္း ေလ့လာမႈ အသစ္ တစ္ခုက ေဖာ္ျပသည္။

ပဲတီစိမ္း အုပ္စု၀င္ ပဲေစ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးသည္ အာဟာရ ဓာတ္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စံုၿပီး က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား ေပးစြမ္း နိုင္သည္။ ပဲတီ စိမ္း၏ က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူး မ်ား အနက္ တစ္ခုသည္ ဗီတာမင္ ဘီ ပမာဏ ျမင့္မားစြာ ပါ၀င္ျခင္းေၾကာင့္ ခႏၶာကုိယ္ အတြက္ စြမ္းအင္ ျဖစ္ေစၿပီး ဇီ၀ ျဖစ္ပ်က္မႈကို ထိန္းညိႇေပးသည္။

အမွ်င္ဓာတ္ျမင့္မားစြာ ပါ၀င္ၿပီး ကယ္လ္စီယမ္ႏွင့္ မဂၢနီစီယမ္၊ ပုိတက္စီယမ္တို႔ကဲ့သုိ႔ သတၱဳဓာတ္ မ်ားလည္း ပါ၀င္သျဖင့္ ခႏၶာ ကိုယ္၏ ဇီ၀ျဖစ္စဥ္ကုိ အားေကာင္းေစကာ ႏွလံုးေရာဂါႏွင့္ ဆီးခ်ိဳ ေရာဂါတုိ႔ကို ကာကြယ္ရန္ စားသံုးသင့္သည္။

ထို႔အျပင္ ပဲတီစိမ္း စားၿပီးပါက ေသြးထဲတြင္ ပါ၀င္သည့္ သၾကားဓာတ္ ပမာဏျမင့္တက္မႈကို ေႏွးေကြးေစသည္။

ယင္းကဲ့သို႔ ပဲတီစိမ္းတြင္ က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူး အမ်ားအျပား ပါ၀င္ေသာေၾကာင့္ အမ်ိဳး အစား-၂ ဆီးခ်ိဳ ေရာဂါကို ကာကြယ္ေရး စားသံုးရန္ မၾကာခဏ လမ္းၫႊန္ ခံရေသာ အစား အစာ ျဖစ္သည္။

အမ်ိဳးအစား-၂ ဆီးခ်ိဳ ေရာဂါ ျဖစ္ပြားေနသူ အေရ အတြက္ သည္ အေမရိကန္တြင္ ၂၉ သန္းခန္႔ရွိၿပီး ကမၻာ တစ္၀န္း အရြယ္ေရာက္ၿပီးသူ သန္း ၄၀၀ ေက်ာ္ရွိသည္။

ဆီးခ်ိဳေရာဂါ ကာကြယ္ရန္ ပဲတီစိမ္းမ်ား၊ ပ႐ိုတိန္းႏွင့္ ကာဗုိ ဟုိက္ဒရိတ္ ႂကြယ္၀စြာ ပါ၀င္ေသာ အျခား အစားအစာ မ်ားကို စား ေပးသင့္ေၾကာင္း သုေတသီ မ်ားကေျပာသည္။

ယခုေလ့လာမႈ အရ ပဲတီစိမ္း ပမာဏျမင့္မားစြာ စားသံုး သူမ်ား သည္ အနည္းငယ္သာ စားသံုးသူ မ်ားထက္ ဆီးခ်ိဳေရာဂါျဖစ္ပြားႏုိင္ေျခ ၃၅ ရာခုိင္ႏႈန္း ပိုနည္းပါးေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းက့ဲသုိ႔ေသာ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပမာဏျမင့္မားစြာ ပံုမွန္စား ေသာက္ေပးျခင္းေၾကာင့္ အမ်ိဳးအစား-၂ ဆီးခ်ိဳေရာဂါ ျဖစ္ပြားႏုိင္ေျခနည္းပါးသည္။

ယင္းပဲမ်ားကို စားေသာက္ျခင္းသည္ ေပါင္မုန္႔၊ ၾကက္ဥထမင္း ႏွင့္ အာလူးတုိ႔ စားသံုးျခင္းမွ ရေသာ အာဟာရ ဓာတ္မ်ားႏွင့္ တူညီ ေသာ အာဟာရဓာတ္ကုိ ရရွိ ေစႏုိင္သည္။

—Ref: MNT

From : 7 Day daily News

Originally published at - http://www.7daydaily.com/story/93285

No comments:

Post a Comment