က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Sunday, September 25, 2016

ႏွလံုး က်န္းမာေရး အတြက္ လမ္းၫႊန္ခ်က္မ်ား




ယေန႔

ေခတ္တြင္ ဘ၀အေျခ အေနႏွင့္ အလုပ္တို႔၌ ႀကံဳေတြ႔ရေသာ ဖိအားမ်ားေၾကာင့္ စိတ္ဖိစီးမႈ ျမင့္မားကာ လူတစ္ေယာက္၏ ႏွလံုး က်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ ေစႏိုင္သည္။

စိတ္ဖိစီးမႈ ခံစားေန ရပါက ခႏၶာကိုယ္၏ သက္သာ ေပ်ာက္ကင္းႏိုင္မႈ စြမ္းအင္ ေလ်ာ့နည္း သြားသျဖင့္ ေသြးတိုး ေရာဂါ ျဖစ္ျခင္းႏွင့္ ကိုယ္ခံအား မေကာင္းျခင္း မ်ားကဲ့ သို႔ ႐ႈပ္ေထြးမႈ အမ်ားအျပား ျဖစ္ေပၚ လာႏိုင္သည္။

ယေန႔ေခတ္တြင္ လူငယ္မ်ားလည္း ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ပြားေလ့ ရွိလာ ေသာေၾကာင့္ က်န္းက်န္း မာမာ ေနထိုင္ရန္ႏွင့္ အႏၲရာယ္ရွိ ေသာ အခ်က္မ်ားကို နားလည္ ထားျခင္းျဖင့္ စိတ္ဖိစီးမႈကို ေလွ်ာ့ခ်ရန္ အလြန္ အေရး ႀကီးသည္။

ႏွလံုးက်န္းမာေရးအတြက္ ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းကို ေရွာင္ ပါ။ ေဆးလိပ္ေသာက္သူမ်ားသည္ ေဆးလိပ္မေသာက္သူမ်ားထက္ ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ႏိုင္ေျခ ႏွစ္ဆပိုမ်ားၿပီး အသက္(၁၅)ႏွစ္မွ (၂၅)ႏွစ္ အထိ အသက္တိုႏိုင္သည္။

ေဆးလိပ္ေသာက္သံုးမႈ ရပ္လိုက္ပါက ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ႏိုင္သည့္ အႏၲရာယ္မ်ား စတင္ေလ်ာ့က်လာမည္ ျဖစ္သည္။ ဆားအလြန္အကြၽံ စားသံုးမႈေၾကာင့္ ေသြးတုိး
နိုင္ၿပီး ႏွလံုးေသြးေၾကာ ဆိုင္ရာ ေရာဂါမ်ား ျဖစ္လာႏိုင္သည္။

လတ္ဆတ္ေသာ သစ္သီးမ်ားႏွင့္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္မ်ား သ ဘာ၀ဆန္၊ ဂ်ံဳ၊ ပဲ၊ ေျပာင္းတို႔ကဲ့သို႔ အစားအစာမ်ားကို ဟန္ခ်က္ညီ စြာ စားေသာက္ရန္လိုသည္။

အရက္အလြန္အကြၽံေသာက္ျခင္းေၾကာင့္ ႏွလံုးႂကြက္သားမ်ား ကို ထိခိုက္ပ်က္စီးေစႏိုင္ၿပီး ေသြးတုိးႏိုင္ကာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ပို မ်ားလာႏိုင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အရက္ေသာက္သံုးမႈကို တတ္ႏိုင္သမွ် ေလွ်ာ့ခ်သင့္သည္။

တစ္ေန႔လွ်င္ မိနစ္ ၃၀ အနည္းဆံုး ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ ျပဳ လုပ္ပါ။ ႀကံ႕ခိုင္မႈျပည့္၀ေနျခင္းေၾကာင့္ ႏွလံုးအတြက္သာ အက်ိဳး ရွိသည္မဟုတ္ဘဲ စိတ္ႏွင့္ကိုယ္ က်န္းမာေရးကိုလည္း တိုးတက္လာ ေစႏုိင္သည္။

ေသြးေပါင္၊ ေသြးထဲသၾကားဓာတ္ႏွင့္ ကိုလက္စထေရာ ပါ၀င္ မႈတုိ႔ကို ေစာင့္ၾကည့္တုိင္းတာပါ။ ေသြးထဲတြင္ ကိုလက္စထေရာ မ်ား အနည္ထိုင္လာျခင္းသည္ ဘ၀၏ ပထမဆံုးဆယ္စုႏွစ္တြင္ စတင္ျဖစ္ေပၚေသာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္အလယ္ပိုင္းတြင္ ကိုယ္အ ေလးခ်ိန္ ပိုမ်ားမလာေအာင္ ဂ႐ုစိုက္သင့္သည္။

စိတ္ဖိစီးမႈ ခံစားေနရပါက အစားအေသာက္ ေသခ်ာစား ေသာက္ျခင္းမရွိ ျဖစ္လာႏိုင္ၿပီး ေဆးလိပ္ႏွင့္အရက္ ပိုေသာက္လာ ႏိုင္သည္။

ယင္းမွာ ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ႏုိင္သည့္ အႏၲရာယ္မ်ားကို ျမင့္ တက္ေစႏိုင္သျဖင့္ စိတ္ဖိစီးမႈ ကင္းေ၀းေအာင္ တရားထိုင္ျခင္း၊ ခရီးထြက္ျခင္းတို႔ ျပဳလုပ္သင့္သည္။

အကယ္၍ မိမိ၏ ေဆြမ်ိဳးတစ္ဦးဦးသည္ ေဆးလိပ္ေသာက္ ျခင္း၊ ေသြးေပါင္ျမင့္မားလြန္းျခင္း၊ ကိုလက္စထေရာ ပါ၀င္မႈ ျမင့္ မားျခင္း၊ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ မရွိျခင္း၊ အ၀လြန္ျခင္းႏွင့္ ဆီးခ်ိဳ ေရာဂါတို႔ေၾကာင့္ ႏွလံုးေသြးေၾကာဆိုင္ရာ ေရာဂါျဖစ္ပြားႏိုင္သည့္ အႏၲရာယ္ က်ေရာက္ေနပါက သင္လည္း အႏၲရာယ္ ရွိလာႏိုင္သည္။

ေပ်ာ္ရႊင္စြာရယ္ေမာျခင္းသည္ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ား ေလွ်ာ့ခ်ရန္ အ ေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းျဖစ္ၿပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ျဖစ္သြားေစႏိုင္သည္။

—Ref: TOI

From: 7 day daily

Originally published at - http://www.7daydaily.com/story/76308

No comments:

Post a Comment