က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Sunday, June 12, 2016

ကယ္လိုရီ မစားတာနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာ ဘယ္အရာက ဝိတ္ပုိက်ေစသလဲ?




ကယ္လိုရီ မစားသံုး တာဟာ ေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္ တာထက္ ပိုၿပီး ထိေရာက္ ေပမယ့္လည္း လက္ေတြ႔မွာေတာ့ ကိုယ့္ ခႏၵာကုိယ္ အခ်ိဳးအစားကို ထိန္းသိမ္းႏုိင္ဖို႔ အတြက္ေတာ့ ကိုယ္ကာယ ေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္တာက ပိုမိုၿပီး ထိေရာက္ၿပီး ဝိတ္က်တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

၃၅၀ဝကယ္လိုရီဟာ (၁ေပါင္ (ဝ.၄၅ ကီလိုဂရမ္) ကိုယ္အေလး ခ်ိန္ႏွင့္ညီမွ်ပါတယ္။ အကယ္လို႔မ်ား တစ္ရက္ကို (၅၀ဝ)ကယ္လိုရီ ေလ်ာ့သြား ပါက တစ္ပတ္လွ်င္ (၁) ေပါင္ (၅၀ဝ ကယ္လိုရီ _ ၇ ရက္ = ၃၅၀ဝ ကယ္လိုရီ)ေလ်ာ့က်သြားမွာပါ။

လူအေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းနဲ႔ ကယ္လိုရီပမာဏေတြ ဖယ္ထုတ္ဖို႔ ခဲယဥ္းတာေၾကာင့္ အစားအေသာက္ကို ထိန္းစားရ ျခင္းကိုပါ ျပဳလုပ္ၾကရပါတယ္။ဒါ့ေၾကာင့္ ကယ္လိုရီေလ်ာ့စားသလိုပဲ ေလ့က်င့္ခန္းပါ တြဲဖက္ၿပီး ျပဳလုပ္တာက ဝိတ္ပိုက်ေစပါတယ္။

ဒါ့ေၾကာင့္ ကယ္လိုရီေလွ်ာ့စားတာကလည္း သင့္ရဲ႕ ဝိတ္က်မႈေပၚ အနည္းငယ္ထိေရာက္ေပမယ့္ အစားအစာကို ပံုမွန္စားသံုးၿပီး ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္တာကေတာ့ သင့္ရဲ႕ ခႏၵာကိုယ္အေလးခ်ိန္ကုိ သိသိသာသာအက်ိဳးထိေရာက္မႈရွိေနတာပါ။

Ref : GoodHealth

Originally published at - http://health.thithtoolwin.com/2016/05/blog-post_17.html

No comments:

Post a Comment