က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Thursday, December 24, 2015

တစ္ရက္ကို ၀ုိင္တစ္ခြက္ ေသာက္သံုးျခင္းက GYM ေဆာ့ျခင္းႏွင့္ တူညီေသာ အက်ိဳး ရွိ




ကေနဒါက အယ္လ္ ဘာတာ တကၠသုိလ္မွ သိပၸံပညာ ရွင္မ်ားရဲ႕ေလ့လာ ခ်က္ေတြ အရေတာ့ ၀ိုင္နီမွာ အခြံမာ သိးေတြနဲ႔ စပ်စ္သီး ေတြမွာ ေတြ႔ရေလ့ရွိတဲ့ တူညီတဲ့ သဘာ၀ ကြန္ေပါင္းေတြ၊ Resveratrol ေတြရႏုိင္ တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္၊

ၾကြက္ေတြနဲ ႔စမ္းသပ္ခ်က္ အရေတာ့ အဆုိပါ ျဒပ္ေပါင္း ေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕ ရုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာ အေျခအေနေတြနဲ႔ ႏွလံုး က်န္းမာမွဳ၊ ၾကြက္သား ၾကံ့ခုိင္မွဳေတြကို အေထာက္ အကူျပဳ ေစတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

အဆုိပါ စမ္းသပ္ခ်က္ကုိ ဦးေဆာင္ခဲ့သူ Jason Dyck ရဲ႕အဆုိ အရေတာ့ ၀ုိင္နီမွာ ေတြ႔ရတဲ့ Resveratrol ေတြက သင္ျပဳလုပ္ ေနတဲ့ က်ယ္ျပန္႔တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း ေတြနဲ႔ တူညီတဲ့ ရလဒ္ေတြ ရွိတယ္ဆိုတာ သက္ေသ ျပေနပါတယ္ လုိ႔ဆုိပါတယ္။



အခ်ဳပ္အားျဖင့္ ေျပာရရင္ေတာ့ ၀ုိင္နီ ထဲက ပါ၀င္ ပစၥည္းေတြဟာ GYM မွာ သြားေဆာ့တဲ့ အက်ိဳး သက္ေရာက္ မွဳေတြနဲ႔ တူညီ တယ္လုိ႔ သိရ ပါတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ တစ္ေန႔ကုိ ၀ုိင္ တစ္ခြက္ ေသာက္ျခင္း အားျဖင့္ ႏွလံုး က်န္းမာေရးကုိ ေကာင္းမြန္ေစ သလုိ ၾကြက္သားေတြနဲ႔ အရုိးေတြကုိ သန္မာ ေစတာ ျဖစ္ပါတယ္၊

ဒါေပမယ့္၊ တကယ္ေတာ့ ၀ုိင္တစ္ေန႔ တစ္ခြက္ ေသာက္တာဟာ သင့္ကုိ Six Pack လုိ႔ေခၚတဲ့ ဗိုက္ၾကြက္သားေတြ ထြက္လာေစမွာ ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး၊ ၿပီးေတာ့ ၀ုိင္တစ္ခြက္ ေသာက္ရုံ နဲ႔သာ ေကာင္းမြန္တဲ့ အက်ိဳး သက္ေရာက္မွဳကုိ ျဖစ္ေပၚေစတာ ျဖစ္ၿပီး ပုိေတာ့ မေသာက္ သင့္ပါဘူး၊

၁၇၅ မီလီ ခြက္ တစ္ခြက္န႔ဲ ၀ုိင္နီဟာ ကယ္လုိရီ ၁၂၀ ပါ၀င္ၿပီး ၂၅၀ မီလီမွာ ေတာ့ ကယ္လုိရီ ၂၁၅ အထိ ပါ၀င္တာေၾကာင့္ တကယ္လုိ႔ ထမင္းစားခ်ိန္မွာ ႏွစ္ခြက္ထက္ ပုိေသာက္ခဲ့ရင္ ကယ္လုိရီကုိ နွစ္ဆထိ တက္ေစႏုိင္ ပါတယ္၊

၀ုိင္နီကုိ သင့္တင့္ မွ်တစြာ ေသာက္သံုး ေပးျခင္းျဖင့္ ကုိလက္စထေရာကုိ ထုတ္လုပ္ေပး တာေၾကာင့္ ေသြးခဲျခင္း၊ ဦးေႏွာက္ေႏွးေကြးျခင္း၊ တိမ္ျဖစ္ျခင္း၊ အူမႀကီး ကင္ဆာ နဲ႔ ဆီးခ်ိဳေရာဂါ ႏွစ္မ်ိဳးတုိ႔ကုိ ကာကြယ္ ေပးႏုိင္တယ္ လုိ႔ သိရပါတယ္၊

ဒါေၾကာင့္ ၀ုိင္နီကုိ သိပၸံပညာရွင္ေတြရဲ႕ ညႊန္ၾကားခ်က္ အတုိင္း ေသာက္သံုး ေပးသင့္ပါတယ္၊

Ref : Upi

Originally published at - http://health.thithtoolwin.com/2015/12/gym.html


No comments:

Post a Comment