အသက္မျပည့္ေသးပဲ အရက္ေသာက္ သံုးသူေတြဟာ အရက္ေတြရဲ႕ တီဗီြေၾကာ္ျငာ ေတြကို ၾကည့္ၿပီး တဲ့ေနာက္မွာ အရက္ ၀ယ္ေသာက္ဖို႔ ၅ ဆ တိတိ အခြင့္အလမ္း ပိုမ်ား သြားေစ တယ္လို႔ ေလ့လာမႈ တစ္ခုက ေဖာ္ျပ လိုက္ပါတယ္။
သုေတသီေတြဟာ အသက္ ၁၈ ႏွစ္ မျပည့္ေသးသူေတြ တယ္လီေဗးရွင္းမွာ ဘာကိုေတြ႕လည္းဆိုတာနဲ႔ သူတို႔ အရက္ဘယ္လိုေသာက္လဲဆိုတာ ၾကားထဲက ခိုင္မာတဲ့ ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္ေနမႈကို ေလ့လာခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြဟာ မဂၢဇင္းေၾကာ္ျငာေတြရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈကိုလည္း ခံေနရၿပီး သူတို႔ဟာ မဂၢဇင္းေၾကာ္ျငာ ကို ဖတ္ရႈၿပီးေနာက္မွာလည္း ၃၆ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ အရက္ပိုေသာက္တတ္လာတာကိုေတြ႕ရျပန္ပါတယ္။
ေဘာ္စတြန္ တကၠသိုလ္က ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ ေလ့လာမႈ တစ္ခုဟာ ေစ်းကြက္ေလ့လာသူ Nielsen ရဲ႕ အကူအညီနဲ႔ ေၾကာ္ျငာ အခ်က္အလက္ေတြကို ေလ့လာခဲ့ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ အသက္ မျပည့္ေသးတဲ့ ကေလးေတြဟာ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ကေန ၂၀၁၂ ခုႏွစ္အတြင္း မတူညီတဲ့ အမွတ္တံဆိပ္ေတြရဲ႕ ေၾကာ္ျငာေတြကို ဘယ္လို စိတ္၀င္စားၾကတယ္ဆိုတာေတြကို ေလ့လာခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
အမ်ိဳးသား အခ်က္အလက္ ဆိုင္ရာ ရံုးခန္း ကေနျပသခဲ့တာကေတာ့ ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္တုန္းက အသက္ ၁၁ ႏွစ္ကေန ၁၅ ႏွစ္ၾကား လူငယ္ေတြရဲ႕ ၄၃ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ဟာ အနည္းဆံုး တစ္ႀကိမ္ေတာ့ အရက္ေသာက္ခဲ့ၾကတာကို ေတြ႕ရွိခဲ့ၾကပါတယ္။ ထို ကိန္းဂဏန္း အခ်က္အလက္ေတြဟာ ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္း တိုးလာတာျဖစ္ၿပီး ၿပီးခဲ့တဲ့ ၁၂ လအတြင္းမွာေတာ့ အသက္ ၁၅ ႏွစ္အရြယ္ လူငယ္ ၇၄ ရာခိုင္ႏႈန္းဟာ အရက္ တစ္ခါေတာ့ ေသာက္ခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာကို ၀န္ခံထားပါတယ္။
ဒီေလ့လာမႈေတြကိုေတာ့ Drug and Alcohol Abuse ဆိုတဲ့ အေမရိကန္ ဂ်ာနယ္မွာ ပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
Ref : Dailymail
Original link - http://health.thithtoolwin.com/2015/10/blog-post_94.html
ဒီပို႔စ္ေလးကို ႏွစ္သက္တယ္ဆိုရင္ | လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ |
No comments:
Post a Comment