က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Tuesday, October 6, 2015

ဆယ္ေက်ာ္သက္မွာ အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းက အရြယ္ေရာက္ သြားခ်ိန္မွာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ တိုးမႈကို ပိုမို အားေပး




အိပ္စက္တဲ့ အေၾကာင္းေတြကို သီးျခား တင္ျပေလ့ ရွိတဲ့ Sleep ဂ်ာနယ္ရဲ႕ အဆိုအရ ဆယ္ေက်ာ္သက္ အရြယ္နဲ႔ အရြယ္ေရာက္ ၿပီးခ်ိန္မွာ ပံုမွန္ အိပ္ခ်ိန္ထက္ ေနာက္က်ၿပီး အိပ္ရင္ အရြယ္ေရာက္ သြားခ်ိန္မွာ အေလးခ်ိန္ တိုးနိုင္ေခ် ပိုမို မ်ားျပားတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ကယ္လီဖိုးနီးယား တကၠသိုလ္က ဦးေဆာင္ ေလ့လာသူ Lauren Asarnow က သူ႔ရဲ႕ အိပ္စက္ျခင္းနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေလ့လာမႈကို ျပဳလုပ္ခ်ိန္ မွာပဲ အခုလို ေတြ႔ရွိ လိုက္ရတာပါ။

ဆယ္ေက်ာ္သက္ ေတြဟာ တစ္ေန႔ကို အိပ္ခ်ိန္ ရွစ္နာရီေလာက္ အနည္းဆံုး အိပ္စက္ သင့္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အရြယ္ေရာက္ ၿပီးသူေတြ ကေတာ့ ခုနစ္နာရီဆို လံုေလာက္ တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

အိပ္ေရးပ်က္ ျခင္းဟာ အေအးမိ ေရာဂါနဲ႔ ႏွလံုးေရာဂါ ေတြကို ျဖစ္နိုင္ေျခ ပိုမ်ားတယ္လို႔ အားလံုးက သိၾကပါတယ္။ ဒီလို အိပ္ေရးပ်က္ ျခင္းဟာ လူကို အခုလို ေရာဂါေတြ ျဖစ္ေစတဲ့ အျပင္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ တိုးလာမႈ ကိုလည္း ျမင့္တက္ေစ တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ဒီလို အေၾကာင္း အရာကို သိရဖို႔ အတြက္ ေက်ာင္းသား သံုးေထာင္ေက်ာ္ကို ငါးႏွစ္ၾကာ ေလ့လာမႈေတြ ျပဳလုပ္ၿပီး အတည္ျပဳ ခဲ့တာပါ။

သူတို႔ဟာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ ဘဝကေန အရြယ္ေရာက္တဲ့ ဘဝက ို ကူးေျပာင္းတဲ့ အခ်ိန္မွာ မိမိတို႔ အိပ္ခ်ိန္ေပၚ မူတည္ၿပီး အေလးခ်ိန္ ေျပာင္းလဲမႈကို report ေတြ ေရးခဲ့ ၾကတာပါ။

လူငယ္ အမ်ားစုဟာ မိုဘိုင္းဖုန္းနဲ႔ ဂိမ္းေတြေၾကာင့္ အိပ္ေရး ပ်က္ေန ရတာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

သူတို႔ဟာ အိပ္ေရးပ်က္တဲ့ ညေတြမွာ စားစရာ တစ္ခုခုကို စားသံုးၿပီးမွ အိပ္စက္ တတ္ၾက တာေၾကာင့္ အေလးခ်ိန္ တိုးလာရၿပီး ေန႔ဘက္ ေတြမွာလည္း အိပ္မငိုက္ ရေအာင္ ကယ္လိုရီိ ၾကြယ္ဝတဲ့ စားစရာေတြကို စားသံုး တတ္ၾက တာေၾကာင့္လို႔ သိရပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ မိမိတို႔ ကိုယ္ အေလးခ်ိန္ကို ထိန္းနိုင္ဖို႔ ခက္ခဲ သြားတတ္ ၾကၿပီး အေလးခ်ိန္ တိုးမွန္း မသိ တိုးလာတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ဒါေတြဟာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ အရြယ္မွာ မသိသာေပမယ့္ အရြယ္ေရာက္ ခ်ိန္က်ရင္ ျပင္မရတဲ့ အမွားႀကီး တစ္ခုျဖစ္္သြား တတ္တယ္ လို႔လည္း ဆိုထားပါတယ္။

သစ္ထူးလြင္(က်န္းမာေရး)

Original link - http://health.thithtoolwin.com/2015/10/blog-post_22.html


No comments:

Post a Comment