က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Sunday, December 4, 2016

ဗီတာမင္ B-12 ပိုမို လုိအပ္ေနေသာ အေၾကာင္းရင္းမ်ား




ဗီတာမင္ B-12 သည္ အာ႐ံုေၾကာ စနစ္ႏွင့္ ခႏၶာကိုယ္ ထဲတြင္ ဆဲလ္ အားလံုးကို တည္ေဆာက္ ေပးျခင္း၊ DNA ဖန္တီးေပးျခင္း တို႔အတြက္ အေရး ပါေသာ ဓာတ္ျဖစ္သည္။

စိတ္ ခံစားခ်က္ မ်ားမွေန၍ အစာေခ်ဖ်က္မႈတို ႔အထိ အရာအား လံုးကို ထိန္းသိမ္းရန္ ဗီတာမင္ B-12 လုိအပ္သည္။ ထို႔အျပင္ ဗီတာမင္ B-12 နည္းပါးေနျခင္း၏ လကၡဏာ မ်ားကုိ လူအမ်ား မသိျဖစ္ေနသည္။

အလြန္အမင္း ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ျခင္း၊ အသက္႐ွဴရ ခက္ျခင္း၊ ႂကြက္သားမ်ား အားနည္းျခင္း တုိ႔ကဲသုိ႔ အခက္ႀကံဳရေသာ လကၡဏာ မ်ားျဖစ္ေပၚေစေသာ္လည္း B-12 ခ်ိဳ႕တဲ့ေနမႈကို ႏွစ္မ်ားစြာၾကာ ေအာင္ စစ္ေဆးေတြႊရွိျခင္း မရွိျဖစ္ေနေလ့ရွိသည္။

ဗီတာမင္ B-12 ကို အစားအစာမွ ရရွိရန္ တစ္ခုတည္းေသာ နည္းလမ္းမွာ အသား စားရန္ျဖစ္သည္။ တိရစၧာန္ ထုတ္ကုန္မ်ားကို ေရွာင္ၿပီး ဗီတာမင္ B-12 ျဖည့္စြက္ေဆး မေသာက္ပါက B-12 ခ်ိဳ႕တဲ့မႈျဖစ္ေပၚ လာႏုိင္သည္။

ဗီတာမင္ B-12 ျပင္းထန္စြာ ခ်ိဳ႕တဲ့မႈ ေၾကာင့္ အသားအေရ ေဖ်ာ့ေတာ့ကာ အားနည္းႏုိင္သည္။ ထို႔ ေၾကာင့္ သင္သည္ သက္သတ္လြတ္ စားၿပီး ဟင္းသီး ဟင္းရြက္ မ်ားသာ စားသံုးသူ ျဖစ္ပါက ဗီတာမင္ B-12 ေန႔စဥ္ေသာက္သံုး ေပးသင့္သည္။

အသက္အရြယ္ ႀကီးရင့္လာပါက အစားအစာမွ ဗီတာမင္ B-12 ကို စုပ္ယူႏိုင္မႈ စြမ္းရည္ေလ်ာ့က် လာႏုိင္သည္။ အသက္ႀကီး လာသည္ႏွင့္ အမွ် မွတ္ဉာဏ္ အေျပာင္း အလဲမ်ားျဖစ္ေပၚျခင္း (သို႔ မဟုတ္) သက္လံု မေကာင္းေတာ့ျခင္း ကဲ့သို႔ ဗီတာမင္ B-12 ခ်ိဳ႕တဲ့ သည့္ လကၡဏာမ်ားႏွင့္ ႀကံဳေတြ႕ႏုိင္သည္။

အသက္ (၅၀) ေက်ာ္ လာပါက ႀကံ႕ခုိင္မႈ ျပည့္၀စြာႏွင့္ ခုိင္မာစြာေနထိုင္လိုပါက ဗီတာမင္ B-12 ျဖည့္စြက္ေသာက္သံုးသင့္သည္။

အရက္ပံုမွန္ေသာက္သူမ်ား အေနျဖင့္ ခႏၶာကုိယ္တြင္ ဗီတာမင္ B-12 ပမာဏေလ်ာ့နည္းေနႏုိင္သည္။ B-12 ကို သိုေလွာင္ရာတြင္ အသည္းသည္ အဓိကအခန္းက႑မွ ပါ၀င္ေနသျဖင့္ အရက္ပံုမွန္ ေသာက္သူမ်ား B-12 ျဖည့္စြက္ေသာက္သံုးသင့္သည္။

အစာအိမ္ျပႆနာအတြက္ ေသာက္ရေသာ ေဆး၀ါးအခ်ိဳ႕ ေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္က ဗီတာမင္ B-12 ကို စုပ္ယူမႈကုိ တားဆီးလာ ႏုိင္သည္။ ယင္းျပႆနာမ်ားအတြက္ ကုသမႈခံယူေနရပါက B-12 ျဖည့္စြက္ေသာက္သံုးသင့္သည္။

ဆီးခ်ိဳေရာဂါ (သို႔မဟုတ္) ကိုယ္ခံအားစနစ္ ထိခုိက္ေသာ ေရာဂါျဖစ္ေနပါက ေသြးထဲ သၾကားဓာတ္ ပမာဏျမင့္မားျခင္း ေၾကာင့္ အစားအစာမွ ဗီတာမင္ B-12 ကုိ ခႏၶာကိုယ္က စုပ္ယူႏုိင္ ေျခပိုနည္းပါးလာရသည္။ အသားစားသံုးသူျဖစ္ေနလွ်င္ပင္ ယင္းအ ေျခအေနတြင္ B-12 ျဖည့္စြက္ေဆးမ်ား ေသာက္သံုးသင့္သည္။

B-12 သည္ ေရတြင္ ေပ်ာ္၀င္ႏုိင္ၿပီး ခႏၶာကုိယ္က လိုသ ေလာက္သံုးကာ ေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးမျဖစ္ေစဘဲ ေက်ာက္ကပ္က မလိုအပ္သည္မ်ားကို စြန္႔ပစ္ေပးသည္။

သို႔ေသာ္ ဆရာ၀န္ႏွင့္ အေသအခ်ာတိုင္ပင္စစ္ေဆးၿပီးမွသာ ျဖည့္စြက္ေဆးမ်ား ေသာက္သံုးသင့္သည္။

—Ref: Prevention

From : 7 day daily

Originally published at - http://www.7daydaily.com/story/82541

No comments:

Post a Comment