က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Tuesday, February 2, 2016

အသီးအရြက္ေတြက ဝိတ္က်ေစရန္ ကူညီႏုိင္




အသီးအရြက္ေတြ စားသံုးတာဟာ အခုေတာ့ သာမန္သာ မဟုတ္ေတာ့ ပါဘူး။ သင့္အတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ေသာ့ခ်က္ တစ္ခု ျဖစ္လာပါၿပီ။ ပန္းသီး၊ သစ္ေတာ္သီး၊ အျပာေရာင္ ဘယ္ရီသီး၊ စေတာ္ဘယ္ရီ သီးနဲ႔ မုန္လာဥ ေတြလုိမ်ိဳး သီးႏွံေတြဟာ သင့္ကုိ ဝိတ္က်ေအာင္ ကူညီေပးမွာပါ။

အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု ဟားဗက္တကၠသုိလ္နဲ႔ အန္ဂလီယာတကၠသိုလ္က သုေတသီေတြက အသီးအရြက္ ေတြမွာ လူေတြရဲ႕ က်န္းမာေစတဲ့ ဝိတ္မွာ ရွိေနေအာင္ ထိန္းထားေပးတဲ့ Flavonoid ေတြၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္တာကိုေတြ႕ရွိခဲ့ရတာျဖစ္ပါတယ္။

တစ္ရက္ကုိ အသီးအရြက္ ၈၀ဂရမ္ေလာက္စားေပးရင္ေတာင္မွ က်န္းမာေရးအတြက္အေထာက္အကူျဖစ္တယ္လုိ႔သိရပါတယ္။

Flavonoid ဆုိတာကေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ စားေသာက္ဖြယ္ရာေတြမွာ ေတြ႕ႏုိင္တဲ့ ျဒပ္ေပါင္းတစ္ခုျဖစ္ၿပီး အသီးအရြက္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ လက္ဖက္ရည္၊ ေခ်ာကလက္၊ ဝုိင္တုိ႔လုိစားေသာက္ဖြယ္ရာေတြမွာလည္းေတြ႔ႏုိင္ပါတယ္။ အဲ့ဒီျဒပ္မွာ ဆဲလ္ေတြပ်က္စီးတာကုိ ကာကြယ္ေပးတဲ့ Antioidant ေတြ အမ်ားအျပားပါဝင္တာပါ။

ေလ့လာခ်က္ကုိ ၿဗိတိသွ်ေဆးဝါးဂ်ာနယ္မွာ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး အခ်က္အလက္ေတြကုိ အသက္၂၄ႏွစ္ ေက်ာ္ အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသမီး ၁၂၄ ၀၈၆ ကုိစမ္းသပ္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။

သုေတသီေတြအေနနဲ႔ လူေတြကုိအုပ္စုသံုးခုခြဲခဲ့ၿပီး အသက္၃၆ႏွစ္အရြယ္ အမ်ိဳးသမီးေတြ၊ အသက္ ၄၈ႏွစ္အရြယ္ အမ်ိဳးသမီးေတြနဲ႔၊ အသက္၄၇ ႏွစ္အရြယ္ အမ်ိဳးသားေတြတုိ႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။

သူတုိ႔အေနနဲ႔ Flavonoid ပမာဏ အနည္းငယ္ေလာက္စားရင္ေတာင္ က်န္းမာေရးအတြက္ ဝိတ္က်သြားေစတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

Ref: Independent

Originally published at - http://health.thithtoolwin.com/2016/01/blog-post_80.html


No comments:

Post a Comment