က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဗဟုသုတ၊ လိင္မႈကိစၥ၊ ေရာဂါမ်ားအေၾကာင္း၊ ေလ့လာေတြ႔႐ွိခ်က္မ်ား၊အစားအေသာက္နွင့္ လူေနမႈဘဝမ်ား

ဤဘေလာဂ့္ဆိုဒ္သည္ ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္၏ ပရိတ္သတ္မ်ား တက္ေရာက္ ဖတ္႐ႈျခင္း လြယ္ကူျမန္ဆန္ ေစရန္ ရည္႐ြယ္၍ ထပ္မံတိုးထားေသာ ဆိုဒ္ပြား တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။

Wednesday, July 6, 2016

ဝမ္းဗိုက္မွ အဆီေလွ်ာ့ခ်ျခင္းျဖင့္ ႏွလံုးေရာဂါကို ကာကြယ္ႏုိင္




ခါး အတုိင္း အတာကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ တာေၾကာင့္ ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ၇၂ ရာခုိင္ႏႈန္း ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ၿပီး ေလျဖတ္ ႏိုင္ေျခနဲ႔ ဆီးခ်ဳိေရာဂါ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ထက္ဝက္ ေလွ်ာ့ခ် ႏိုင္ပါတယ္။

တျခား အဆီ အမ်ဳိးအစားေတြ ျဖစ္တဲ့ ေပါင္နဲ႔ တင္ပါးမွာ အဆီ ရွိတာဟာ ခႏၶာကုိယ္ ဝေစ သလုိသာ ျဖစ္တတ္ေပမယ့္ ဝမ္းဗိုက္မွ အဆီေတြဟာ ေရာင္ရမ္းမႈ ျဖစ္ေစတဲ့ ပစၥည္းေတြ ထုတ္လုပ္ တတ္လုိ႔ပါလုိ႔ သုေတသီေတြက ဆုိပါတယ္။ ဝမ္းဗိုက္မွ အဆီေတြ အျမန္ဆံုး ေပ်ာ္ဝင္ သြားေအာင္ ေအာက္ပါတုိ႔ကို ျပဳလုပ္ ပါလုိ႔ ကၽြမ္းက်င္ သူေတြက အႀကံေပး ထားပါတယ္။

၁။ တစ္ပတ္မွာ ႏွစ္ရက္ အစာေလွ်ာ့ စားပါ

အပတ္စဥ္ ႏွစ္ရက္ေလာက္ ကာဗုိ ဟုိက္ဒရိတ္ကုိ ေလွ်ာ့စား တာေၾကာင့္ ေလးလ အတြင္း ဝမ္းဗိုက္မွ အဆီ ကိုးေပါင္ေလ်ာ့က် ပါတယ္။ ဒါဟာ တစ္ပတ္ လံုးလံုး အစာေလွ်ာ့ စားတာထက္ ႏွစ္ဆ ပိုၿပီး အဆီေလ်ာ့ တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

ေရတုိ ကာဗုိ ဟုိက္ဒရိတ္ ေရွာင္ရွား တာေၾကာင့္ အဆီ ေလာင္ကၽြမ္းမႈ ျမင့္တက္ႏိုင္ တယ္လုိ႔ သုေတသီေတြက ဆုိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တစ္ပတ္မွာ ႏွစ္ရက္ကို ကာဗုိ ဟုိက္ဒရိတ္ မပါဘဲ ၾကက္သား၊ ငါးနဲ႔ ၾကက္ဥ လုိမ်ဳိး ပ႐ုိတင္း ဓာတ္သာ စားၿပီး က်န္ ငါးရက္ကို ပံုမွန္ အတုိင္း စားေပးပါ။

၂။ ပါကင္ေပၚမွ စာတန္းေတြကို ေသခ်ာဖတ္ပါ

ပါကင္ေပၚမွ စာတန္းေတြကို ဖတ္႐ႈ ရာမွာ အာဟာရ ဓာတ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေပးထားတဲ့ သတင္း အခ်က္ အလက္ေတြကို အဓိကထား ဖတ္ၿပီးမွ စားသံုးပါ။

၃။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ အၿပီး အဆာေျပ အစာ မစားခင္ ခဏေစာင့္ပါ

ေလ့လာမႈ တစ္ခုအရ တစ္ႀကိမ္ကို မိနစ္ ၃၀ ႏႈန္းနဲ႔ အေလးမ ေလ့က်င့္ခန္းကို တစ္ပတ္ ႏွစ္ႀကိမ္ ျပဳလုပ္တဲ့ အမ်ဳိးသမီး ေတြဟာ ဝမ္းဗိုက္မွ အဆီ ေပါင္ ၂၀ ေလ်ာ့သြား တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

သူတုိ႔ဟာ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္အၿပီး မိနစ္ ၄၀ အတြင္းမွာ ေရက လြဲၿပီး ဘာအစား အေသာက္မွ မစားမေသာက္ ဘူးလုိ႔ ဆုိပါတယ္။ အေလးမ ေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္တာေၾကာင့္ အဆီ ေလာင္ကၽြမ္းႏိုင္တဲ့ ေဟာ္မုန္း ထုတ္လုပ္မႈေတြ ျမင့္တက္ လာပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ၿပီး ၿပီးခ်င္း အစာ စား လိုက္တာေၾကာင့္ ေဟာ္မုန္း ထုတ္လုပ္မႈ ျပန္က် ဆင္းသြား ပါတယ္။

၄။ ဝမ္းဗိုက္မွ အဆီ က်ဳံ႕သြားေအာင္ Green Tea ေသာက္ပါ

ေန႔စဥ္ Green Tea ေလးခြက္ ေသာက္တာေၾကာင့္ ဝမ္းဗိုက္မွ အဆီ သိုေလွာင္မႈေတြ ၇၆ ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔ ပိုမုိၿပီး က်ဳံ႕သြားႏိုင္ တယ္လို႔ သုေတသီေတြက ေတြ႔ရွိ ခဲ့ပါတယ္။ Green Tea မွာ ပါဝင္တဲ့ Polyphenol ျဒပ္ေပါင္းေတြဟာ ဝမ္းဗိုက္ အဆီ ေလာင္ကၽြမ္းမႈကို ျမန္ဆန္ေစႏိုင္ လုိ႔ပါလုိ႔ သုေတသီေတြက ဆုိပါတယ္။

Ref : Good Health

Originally published at - http://health.thithtoolwin.com/2016/07/blog-post.html

No comments:

Post a Comment